Termékgarancia
Cégünk az általunk eladott termékekre általában egy év garanciát vállal. Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel. Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük.
Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. A használat során bekövetkezett meghibásodásokra az árucikkhez mellékelt magyar nyelvű garanciajegyben leírtak az érvényesek. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
A vásárlástól való elállás joga:
A vevő a szerződéstől az áru kézhezvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az eladó a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc munkanapon belül visszatéríti.
Fontos!
- A vevő viseli az elállásból eredő minden felmerülő költséget.
- Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredetű kárának megtérítését.
Bankkártyás fizetési feltételek:
Üdvözöljük a K&H Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Áruházban!
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál fizetés bankkártyával feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Az alábbiakban részletesen ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását:
Mire figyeljen a vásárláskor?
Olvassa el az Áruház ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
Tanulmányozza át az Áruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!
Fizetés lépései:
A K&H Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, Mastero, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyák/egyszer használatos kártyaszámmal történő fizetés lehetőségét teszi lehetővé. VISA Electron és Maestro kártyával történő fizetés csak abban az esetben lehetséges, ha azt a kibocsátó bank internetes használatra engedélyezi.
Ön az Áruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
A fizetést követően Ön visszatér az Áruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti - a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról az Áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző Vissza/Back vagy a Frissítés/Refresh gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Tájékoztató a megrendelés lemondásának módjáról és feltételeiről:
Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, azt kérjük ügyfélszolgálatunknak jelezze.
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 8 munkanapon belül. Írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. Futáros kiszállítás esetén a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Kék Kobra Kft. - Játék és Makett Centrum címére (1097 Budapest, gyáli út 31/B), és a megérkezésétől számított 30 munkanapon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 8 munkanapon belül blokkal vagy számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik.
Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának vásárlása esetén, ha a csomagolást már felbontotta.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez kell fordulni.
A kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, az áruvisszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei, a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:
Amennyiben bankkártyás fizetés esetén egy tételt mégsem sikerül beszereznünk, a termék vételárát a lehető leghamarabb – legfeljebb 30 munkanapon belül – automatikusan visszahelyezzük kártyájára.